close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניסים ברוך- הללוהו ברקיע עוזו

מערכת שורשיד סיוון, תשפד20/06/2024

ניסים ברוך חותם את פרויקט תהילים- הללוהו ברקיע עזו

תגיות:
הללוהו ברקיע עזו - עטיפת הסינגל מלבןעטיפת הסינגל
צילום: יח"צ
סמוך ונראה לחג השבועות, יומו של דוד המלך, משחרר האומן ניסים ברוך ביצוע חדש ושמיימי לפרק החותם את ספר התהילים: 'הללוהו ברקיע עזו'. ההפקה המוסיקלית משותפת של ניסים ורעייתו אלכסנדרה ברוך.

כבר שנים רבות שניסים ברוך ורעייתו אלכסנדרה, מנהלים בהצלחה קריירה של מלחינים ומבצעים. מאז שהתחתנו השניים, הם ייסדו דואט מוסיקלי: 'דואט תהילים', איתו הופיעו בישראל ובאירופה, כאשר ניסים שר ומנגן בגיטרה, אלכסנדרה מנגנת בפסנתר ובקלידים. יחד הם חולקים את העיבודים המוסיקליים. ברזומה המוסיקלי של השניים נמצאים אלבומים במגוון סגנונות; חזנות, אופרה ומוסיקה יהודית
מקורית, בינהם האלבום 'טיפות של אור' בו התארחו הזמרים: יצחק מאיר, יוסי מרגוליס ז"ל ובנימין מאיר – שעברו תחת ידו של ניסים, כמורה לפיתוח קול וכמנהל מקהלת 'גשר המיתרים'.

לאורך הקריירה המוסיקלית הענפה של ניסים ברוך, היו אלה פרקי התהילים של דוד המלך, שליוו אותו ואף הפכו לחלק בלתי נפרד מהפס קול שלו. לפני מספר שנים אף הוציא אלבום שכולו תהילים - 15 שירי המעלות. המזמורים נעטפו במוסיקה שמימית ובקול הטנור הקריסטלי של ניסים, ומעניקים מימד עמוק וחדש בתפילה לשירתם בבית המקדש.




הוסף תגובה
הללוהו ברקיע עזו - עטיפת הסינגל מלבןעטיפת הסינגל
צילום: יח"צ
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה